گراویتا (Gravita India Limited)

شرکت هندی بازیافت محوری به‌ نام گراویتا (Gravita India Limited) اعلام کرد شرکت تابعه آن به‌نام سرزمین‌های شمالی اروپا گراویتا  (Gravita Netherlands BV) یا به اختصار «GNBV» تفاهم نامه ای «Memorandum of Understanding» برای خرید کارخانه بازیافت لاستیک فرسوده در رومانی امضا کرده است.

این تاسیسات با ظرفیت حدود 17هزار تن در سال، اولین فعالیت بازیافت گراویتا در اروپا را رقم خواهد زد. این خرید از طریق ابزار ویژه مالی (SPV) در رومانی انجام خواهد شد که نماینده هندی‌ها 80درصد سهام آن را در اختیار دارند و مابقی سهم متعلق به شرکای محلی رومانیایی است.

کل سرمایه‌گذاری برای این معامله تقریبا 40کرور روپیه است که GNBV 32کرور روپیه آن را پس از انجام مراحل ارزیابی‌های مالی، زیست‌محیطی و قانونی دقیق پرداخت خواهد کرد.

هدف GNBV گسترش تجارت بازیافت در سراسر اروپا با سرمایه‌گذاری بر فرصت‌های بازار و ایجاد مشارکت‌های استراتژیک است. این حرکت حضور گراویتا در صنعت را تقویت می‌کند، پایگاه مشتریان آنها را افزایش داده و موقعیت رقابتی‌شان در بازار اروپا را افزایش می‌دهد.

گراویتا درحال‌حاضر کارخانه‌های بازیافت تایر مشابهی را در سنگال، توگو، غنا و تانزانیا راه‌اندازی کرده و با استراتژی متنوع‌سازی و گسترش فعالیت خود در مناطق جدید این روند را ادامه می‌دهد.

این شرکت دارایی‌های ثابت «Access Auto Trading SRL» شامل زمین، ساختمان و ماشین آلات را از طریق مشارکت کنندگان محلی به دست خواهد آورد.

مجموعه «Access Auto Trading SRL» از سال 2010 به تجارت و بازیافت لاستیک‌های فرسوده در رومانی مشغول است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =